NEJ

Hej!
Jag heter Caroline Johansson och är 1.62 centimeter lång. Betyder det att det bara är att trampa på mig för att skorna är större än mina? En vecka har gått nu... en helvetes vecka. Bilen har begått jihad, klassen har blockröstat ut mig, flera personer, som ska förbli anonyma, har kissat i min mussli hur många gånger som helst. Jag börjar tröttna på den beska ättiksmaken (eller hur nu kiss smakar, någon som vet? Millis Vanillis??) En sak till.. jag har varit sjuk i en vecka nu. Tror aldrig jag haft såhär mycket snor i min näsa, åt helvete.

En sak som är jävligt kul i och för sig, är att jag ska bli filmstjärna. Stefan skrev manus och föreslog att jag skulle spela en av karaktärerna. Efter att ha läst mina repliker förstod jag varför han tänkt på mig när han skrev det där... "Det verkar visst som om jag är skyldig dig en pizza. HADE HAN STOR KUK?" Så jävla typiskt mig.

Imorgon funderar jag på att vara sjuk, eller... utnyttja att jag är sjuk och ligga i sängen och leva på knäckebröd och vatten och tycka synd om jag och ha ont i hela kroppen eftersom jag planerar att hoppa från något högt ställe (Dålig mening, jag vet, jag ska hoppa av, helt körd. Egentligen hatar jag långa meningar och kommatecken, men här kan jag fan utnyttja det. Det är ingen som läser det här ändå än typ Milla.. kanske Ehum.... David... Marijah om jag har tur, så.... fuck off.) 

Helvete jag skulle skriva ut flygblad till AIDS-dagen. Jo.. vi har en sådan dag här på Molkoms folkhögskola.. och JA, jag är med och arrangerar den, mer eller mindre frivilligt, och NEJ, jag har inte AIDS.

Kommentarer
Postat av: bähä

haha!! fan va de låter illa! hoppas du blir frisk. och du. hoppa inte! :P PÖSS

2007-12-03 @ 01:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0