Utmaning

Jag blev utmanad av Millis Vanillis.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


Mina 7 sanningar:

1.
Jag är mörkrädd
2. Jag har ofta ångest över min bristande allmänbildning
3. Det är jobbigt för mig att gå på A-brunnar
4. Skulle någon erbjuda mig nudlar, oliver och keso skulle jag inte tacka nej
5. Jag älskar Molkom
6. När jag säger att jag inte röker så ljuger jag
7. Jag är en fruktansvärd tidsoptimist och kommer hellre fem minuter för sent än för tidigt

Jag utmanar: Alla som läser detta
Mitt meddelande: Tänk på att vi alla måste leva lite också. Skaka mer rumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0