Grattis Björn !

Här sitter jag i svart skjorta på min gode vän Björns födelsedag. Vi väckte honom med ögonbindel och rep, drog ner honom till bilen och gav honom en färd han sent kommer att glömma. Efter det bjöds det på folköl med tillhörande kuksugrör, kaffe och kladdkaka (INTE bakad av mig!). Ikväll ska mamma återigen dricka Xider, i Karlstad. Klassens rockstjärna Erik ska skrika sig hes på ett uteställe som heter Ankan. Hela klassen har fått gratisbiljetter och förfesten är hos Marijah. Eftersom jag bangade förra klassfesten på grund av "hemfärd" och migrän, ser jag mycket fram emot detta.

Sen har jag nästan fått svar på frågan om min hicka. I ett års tid har jag nu dagligen hickat minst en gång. Oftast är det bara en hickning, sen är det över. Jag vill absolut inte bli en av de idioterna som hickar sig igenom en hel livstid. Bosses teori var att folk får hicka när de drabbas av starka känslor. Inga kommentarer där. Städtanten däremot trodde att jag svalde för mycket luft. Jag pratar kanske för mycket.


Kommentarer
Postat av: Milla-

Hade velat vara med men jag mådde och mår piss.. Satans mens!!!!

2007-10-18 @ 12:34:38
URL: http://mmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0