Inte ett fel

Ikväll kommer bli så sjukt rolig. Jag tänker släppa i stort sett alla hämningar och bara klunka i mig Xider. "Ikväll ska mamma dricka Xider" -säger jag bara! Eller varför inte "There's no shame ladies, do your thing", - jävligt bra uttryck från en jävligt bra partylåt.

Finns inte så mycket att göra just nu. Björn läste igenom min text och hittade inte några fel så jag är hur klar som helst med min uppgift. Ibland underskattar jag mig själv faktiskt. Jag är mycket bättre, snyggare och smartare än  jag tror. Anledningen till det är att jag ständigt blir påmind om det på det här underbara stället jag bor. Innerst inne tror jag det är bra att vara självkritisk. Min teori är att du då ständigt utvecklas som människa. Det har jag gjort något fruktansvärt de senaste två månaderna. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt: "Men va? Det är ju bara jag, lilla Caroline från Skövde. Jag är ju bara 19 år" osv... Ibland är det svårt att se allt det där som tydligen alla andra ser i mig.

image19 
Full och glad som på bilden, så blir det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0