jag är så illa tvungen

Ofta går jag omkring som om jag inte bryr mig. Jag försöker inte visa att jag medvetet vickar lite extra på höfterna vid vissa givna tillfällen. Det är så vi tjejer fungerar, vi spelar ovetande om de signaler vi väljer att sända ut. Över lag tycker jag inte om tjejer. De är falska, gulle-pluttiga och pratar ofta och gärna om onödiga slash oviktiga saker. Jag kan själv erkänna att jag passar in på alla kriterierna utom gulle-pluttig och jag tycker det är jobbigt. Jag vill inte vara sån men jag är tjej så jag är illa tvungen. Jag tycker det är kul att snacka skit om onödiga saker. Jag hatar också att ha ovänner så jag säger aldrig till någon som jag starkt ogillar att personen i fråga är dum i huvudet och borde hoppa av för att den är helt körd. Jag är återigen för snäll och naiv, förlåt. Ta det inte personligt, jag menar inte dig utan alla andra. Du vet de där som går mig på nerverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0