Sådär fruktansvärt bra

Min klasskamrat Pepe och jag snackade om grymma raggningsrepliker. Jag har ju min klockrena som jag fyrade av i lördags till en McDonalds arbetare: "Får jag beställa plusmeny ikväll?"  Pepes favorit var dock mer rå och rak på sak: "Knulla mig om jag har fel, men vill du hångla?"


Björn röker, det gör inte jag. Det påståendet är felaktigt för att jag ljuger. Det är klart jag röker. När jag mår sådär fruktansvärt dåligt som bara jag kan göra, finns det inget bättre än att ha en cigg mellan fingrarna. Jag var jävligt nere någon gång förra veckan, då rökte jag. För mig är 3 cigaretter på en dag väldigt mycket så det räckte för mig. Min policy är dock att jag aldrig själv ska köpa ett cigarettpaket. Nu mår jag hur bra som helst. När jag mår sådär fruktansvärt bra som bara jag kan göra, röker jag inte. Då är jag inte ens sugen på en nikokick. Idag är jag hur glad som helst. Därför kunde jag med att säga följande under en kort dialog med Björn på väg från matsalen:

Björn: Jag ska röka, vill du ha?
Jag: Nej tack, det är lugnt!
Björn: Okej, du mår så pass bra alltså?
Jag: Japp! Jag mår så bra att jag kan säga att minst tre killar spanar in min röv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0