Var tog mina cider vägen?

Igårkväll blev lika lyckad som jag hade hoppats på. Mina xider tog slut jättefort och jag ägnade flera minuter åt att leta efter "glasflaskorna som försvann". Jag tog med en hel påse med cider till förfesten men till min förvåning var dem tomma. Jag och min käre vän Hamid letade jättemycket men de var spårlöst försvunna. Sen skar han sig på min väska också.  Min outfit gjorde succé och livet lekte som vanligt. På något konstigt sätt fick jag i mig de åtta cider jag hade från början. Jag tillbringade mestadelen av kvällen med att åla runt på borden och göra utmanande poser. Det ska poängteras att jag inte var vid mina sinnens fulla bruk, men full var jag. Full av kärlek och glädje.  Pojkar hade blommor i håret och den populära nappflaskan gick laget runt.

image27
Nappflaskan gick laget runt.

Kommentarer
Postat av: Piraten

Glöm inte att jag kränkte dig den kvällen. Det är en sak som jag inte gör så ofta men du bad verkligen om det :D

2007-11-10 @ 23:04:54
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0