Denna dagen ett liv

Ännu en måndag. Självklart satte jag mig vid den datorn vars Ä-knapp är förståndshandikappad. Jag tror den vill egentligen men att den bara inte kan. Som han den där konstiga killen som sprider sin kroppsodör i datasalen bredvid, han vill säkert inte lukta illa men han förstår inte bättre.

Idag kanske jag gjorde någonting dumt. Ärligt talat så skiter jag i det för jag har verkligen ingenting att förlora. Bara vänner men du vet vad jag känner. Kanske är jag en romantiker eller jag vill vara, jag försöker. Hur som helst är detta första dagen i mitt nya liv. Gå i kloster.

Gå i kloster. Jag får lära mig att äta raggmunkar istället för att sukta efter prinskorv. Sänk standarden eller hur var det? Detta är självklart bara en fix idé jag fått för mig just nu, det kommer gå över. Om en vecka är allt normalt igen, om en vecka har det gått 19 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0