Dagens

I morse vaknade jag med huvudvärk - efter fyra folköl. Lite pinsamt faktiskt att jag kan vara så klen. Blir en lugn kväll för mig i dag eftersom jag haft ont i huvudet hela dagen.

Nu sitter jag i en säng med tillhörande duntäcke. Tyvärr är täcket inte mitt men det tillhör Mr. Piraten så jag får ligga här hur mycket jag vill. Ska vila lite nu så kanske huvudvärken försvinner - hoppas.

För övrigt gjorde jag en jävligt dum grej nyss. Jag köpte cosmopolitan - enbart för att få Paris Hiltons parfym som var med i förpackningen. Min parfym håller på att ta slut och jag tyckte att en tidning + en parfym för 44 kronor var ett bra pris. Till min förskräckelse var tidningens innehåll rent skräp och parfymflaskan hade gått sönder. Aldrig mer ska jag luras av sånt skräp till tidning.
Tänker ge den till milla. Tidningen luktar ganska mycket parfym faktiskt.

Resan till Köpenhamn är nu bokad och klar tack vare David Hellsing. När vi kommer till Danmark ska vi åka därifrån till New York. Snart bara två veckor kvar, helt otroligt! Sen när vi åker hem landar vi i Köpenhamn igen och åker därifrån till Karlstad.
Nio dagar blir vi borta allt som allt. Det kommer bli hur kul som helst. New York!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

David Hellsing?! En på mitt jobb heter det?! :O

2008-04-13 @ 19:57:54
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0