Förfest där jag vet bättre

Klockan är 23.37 och jag kom nyss hem från en förfest. Jag orkade ärligt talat inte följa med ut. Visst, det var kul på Bogrens när jag var 15-16 år och dansade loss med svettiga discoturkar. Då var det kul för jag visste inte bättre. I dag fyller jag 20 om en vecka och vet mycket bättre. Nu vill jag bara gå ner till Nordan och lägga mig bredvid min älskade Robert och somna med huvudet mot hans axel. Det finns inget bättre sätt att somna på som när Robert håller om mig. Tyvärr så är jag två timmar från Molkom och nästan en vinflaska för full för att sätta mig i bilen och köra iväg.

Kalla mig tråkig men jag har inget behov av att gå ner till Bogrens och skaka rumpa. Inte alls. Jag sitter hellre hemma hos mamma här på Kilbacken och bloggar. Vitklädda män i för tajta outfits är inget för mig, inte alls. Jag blir bara trött av vin och nu vill jag sova. Tyvärr får jag somna ensam med massa kuddar omkring mig. Brorsan visade precis en bild på en snögubbe i form av en stor manslem. Vart är världen på väg? Vad hände med alla söta snögubbar och snöänglar? Hur som helst så är det vår nu. Första våren någonsin som jag får dela vårkänslor med någon. All kärlek till min Robert Letowski. Vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0