Lite avstressad

Dagarna rinner iväg. Nu har jag fixat allt för universitetsutbildningen som jag sökt. Ska bara posta och söka en kurs till.
Håller på med ett CV som jag tänker lägga ut lite var stans. Jag kom till insikt i går nämligen. Jag kom på att jag måste stressa ner. Jag är bara 19 (snart 20) hela livet ligger för mina fötter. Nu vill jag tjäna pengar och leva livet. Fast får jag sommarjobb någonstans och de vill ha kvar mig så jobbar jag vidare. Kan inte leva på lån hela livet. Jag måste ut i verkligheten nu.

Den där jävla klumpen är fortfarande kvar i bröstet. Jag mår så dåligt när du mår dåligt. Vill bara att allt ska vara bra. Allt ordnar sig till slut - det är ju så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0