Elaka OS-arrangörer

Hörde precis på P3 nyheterna en grej angående den kinesiska OS-invigningen. Det hade tydligen varit en liten flicka som sjungt en sång, men det visade sig att hon bara mimade. Den flickan som egentligen sjöng var enligt arrangörerna för ful för att uppträda på invigningen. De ville att allt skulle vara perfekt när Olympiska spelen invigdes.

Hur sjukt är inte det?
Jag har nämnt i tidigare inlägg vad jag tycker om Kina och det här gör inte att de höjs i mina ögon direkt. Det här är ju rent av elakt. Stackars flicka.
Jag var också ful när jag var liten, enligt mig själv i alla fall, så jag hade säkert varit i samma situation om Skövde arrangerat någonting som jag sjöng signaturmelodin till. Jag ser betydligt bättre ut nu så jag hoppas verkligen den lilla kinesiska flickan som inte fick visa vem hon var, vinner Kinas version av "Idol" eller "Talang" eller något liknande i framtiden! Då kommer hon vara hur snygg som helst, om hon nu ens är ful. Alla är vackra på sitt eget sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0