DU

Jag blir så glad! Sitter och redigerar samtidigt som jag lyssnar på P3. Så sa en av radiopratarna:
"Jag har dålig handstil."
Då svarar hans kollega i radiostudion:
"Du kan vara dålig handstil."

Världens bästa humor, som grundades någon gång i cafeterian på Västerhöjd av små naiva mediaelever, om jag inte minns fel? Den så kallade "Du kan vara.....- humorn!" Eller "Du är.... - humorn".

Min favorit är fortfarande den som Johan sa till Ellinor när de va på en av sina körlektioner.

Ellinor: Ett turistområde...
Johan: DU är ett turistområde!

Kommentarer
Postat av: johan

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggghhhh, jag liipar av skratt! hahahahahahahahahahaha

2008-08-05 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0