Jag äter upp mig själv

Chefen litar på mitt omdöme, det sa hon i dag. Jag ska eventuellt få lite större ansvar i morgon eftersom hon kanske ska gå tidigare från jobbet. I morgon är det onsdag och det betyder att tidningen ska bli klar och publiceras. Att växa med ansvar är kul.

Har precis avslutat en telefonintervju. Kanske störde jag mitt i lunchen, kanske inte. Jag har sparat ut mina naglar i hopp om att jag ska sluta bita/riva på nagelbanden. Det funkar litegrann. Nu gör jag det igen! Hur som helst, jag skulle påpeka att det är skönare att trycka på tangenterna med längre naglar. Så känner jag mig lite mer feminin också, det känns bra.

De två andra vikarierna har bett mig om råd/hjälp i dag. Känns som om jag är rutinerad, det är jag ju också. Ska skaffa en sån där t-shirt som Fredrik hade från Sommarland som det stod: "Fråga mig" på. Eller kanske inte. Nu rev jag på nagelbandet, ryckte bort det med tänderna och åt upp det. Äckligt, jag måste verkligen sluta med den där fula ovanan. Det är ju som om jag äter upp mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mid

"Det är ju som om jag äter upp mig själv."

Carris smarris! :)

2008-08-05 @ 14:11:27
URL: http://mid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0