Klart!

Nu är vi klara med tidningen. En halvtimme innan jag slutar. Allt skickat och klart. Dagen har faktiskt varit över förväntan. Det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Jag har hållit huvudet kallt och coolat ner min arbetskollega som fick agera chef i dag.

Nu ska jag snart hem och fira ett halvår med min älsklings Robert. Jag lämnade en gullig lapp på kylskåpet i morse innan jag gick till bussen. Det var lite romantiskt tyckte jag.
Vi har faktiskt köpt kylskåpsmagneter nu. Jag gillar verkligen Roberts reaktion när magneterna äntligen kom upp:
"Nu ser det ut som ett riktigt kylskåp!"
Det stämmer verkligen. Vad vore ett kylskåp utan kylskåpsmagneter?
Jag älskar min sambo!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hejsan! Vill du veta hur du ska få mer volym i håret, få sminktips steg-för-steg, tips på plagg för en hel outfit under 500 kronor, och titta på massa fina bilder och collage?



Ta en titt på min blogg :-)



Kram Alicia

2008-08-06 @ 20:26:30
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0