Smarris

Ha-ha-ha-Hamid kom med en rolig kommentar till mitt förra inlägg "Jag äter upp mig själv".
"Carris Smarris", skrev han. Smeknamnet jag fick av "Millis Vanillis".
Klart jag tuggar på mig själv, jag är ju smarrig!

Fika om tio minuter. Det ser en av de andra vikarierna till. Han tycker väldigt mycket om kaffe, det märks. Jag klandrar honom inte det är gott och fruktansvärt beroendeframkallande. Jag drack en kopp alldeles innan jag började korrläsa förut, jag erkänner. Men jag visste faktiskt inte att vi hade ett "klockan tre fika", tack för den informationen.

Robert skickade sms nyss. Han skulle få arbeta på egen hand i dag och även ta hand om de andra i gruppen. Robert är bäst av alla säljare som hans arbetsgivare har anställt. De har förtroende för honom helt enkelt! Jag blir så stolt! I morgon firar vi förresten ett halvår som flick- och pojkvän. Tiden går fort när man har roligt! Det kommer förmodligen firas med disk och glass. Jag kommer hem från jobbet halv tio och ska upp fem på morgonen dagen efter. Så mycket för det romantiska firandet. Kanske får jag tummen ur och köper något till honom. Men vad? Jag är usel på presenter. Min fantasi har gränser och den sträcker sig inte längre än till presentpappret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0