Lite onödigt men va fanken

Kameran är fulladdad och julen är räddad. Hade tänkt att ha på mig en svart klänning i morgon men nu har jag ångrat mig. Ska nog låna ett linne av mamma, som blir en klänning på mig. Linnet är mossgrönt. Jag äger inget mossgrönt så det ska bli spännande. I kväll har vi spelat sällskapsspel och ätit massa godsaker. Jag har även lagt in två artiklar till molkomstidning.se som ska läggas ut den 29 december... spännande spännande!

Undrar hur jag ska ha håret i morgon. Det är ju ändå julafton, måste ju se lite anständig ut. Provade att locka håret i går, det blev faktiskt helt okej så varför inte? Jo, för att det inte kommer att hålla hela kvällen. Jag har världens tråkigaste hår som bara hänger rakt ner, ingen volym någonstans. Måste alltid ha massa, massa hårspray i för att inte se ut som en blöt hund. Det här slutade i massa onödigt vetande, så kan det vara.

Jul, jul. Strålande jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0