Fasiken

Nu är jag frusterad! Tog med mig min fina systemkamera hit till Skövde. Tänkte fotografera julen så kan mamma och compani få korten sen. Men nej nej. Jag glömmer att ta med mig batteriladdaren och redan efter första dagen i Skövde så är kameran stendöd. Okej okej, jag älskar att fota! Kanske inte alltid blir så fruktansvärt bra men ofta.
Ska försöka ladda upp nån bild här alldeles strax. Datorn segar.

För övrigt så har jag mer eller mindre haft ont i huvudet hela dagen. Somnade med migrän, eftersom jag inte somnade när jag egentligen skulle, samt vaknade med migrän. Tog en Zumo, tre timmar senare mår jag helt okej. Älskar Zumo! De finns i små, svarta förpakningar på apoteket. Två tabletter kostar 179 kronor, men jag frågar mig själv varje gång jag köper de där svindyra tabletterna: "Är det inte värt det". Tro fan att det är det!

Kollade mitt konto precis. Jag har äntligen fått de där efterlängtade 500 kronorna från skolan. "Resersättning" kallas det. Jag la kanske ut drygt 1 800 kronor på mina biljetter till och från Örebro när jag hade praktik på na.se. Jag fick tillbaka 500. Tack! Det är mycket bättre än inget. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0