hum-dum från humlegården

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Jag vet att jag gör ett misstag om jag forsätter att hålla inne "off" knappen. Tyvärr får den vara aktiverad ett litet tag till.

I går var det uppesittarkväll på Gamla, av alla olika slag.

Jag, Erik och Piraten satt uppe till halv fyra och kollade på film. Tre stycken hann vi med. Den sista började att hacka i slutet. DVD:n på Gamla är inte riktigt så bra som den borde vara. Jag hoppas vi ser klart filmen i kväll.

Marijah använde mig och Erik som modeller i reklam-grejen för journalistlinjen. Bilderna blev riktigt fina faktiskt, jag ser nästan vuxen ut! Jag och Erik blir fruktansvärt bra på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0