Ja, men det är ju så!

Just nu sitter jag bredvid Björn och lyssnar på musik från Anime-filmer. Det är väldigt avslappnande och vackert men jag förstår inte ett enda ord. Japanska skulle jag gissa på. Piano, piano, piano och flöjter.
Hittade för övrigt två lägenheter jag skickade intresseanmälan på. Bägge kan jag få i maj, det skulle vara perfekt!

På lördag blir det fest!
Jag har en vinare på rummet som bara står och väntar på mig. Den fixade Johan till mig precis innan han åkte. Hu hu hu! Nu får du ta och höra av dig snart så jag vet att du landat med hälsan i behåll!

Ny tid ny strid haha, jisses säg aldrig så.
Hur patriotisk får man vara?
Sen är jag kär också. "Hej jag heter Caroline och jag är fjorton år" Jag vill gömma mig i dina mörka lockar varje gång jag är trött på omvärlden. Fast hur kan man vara trött på omvärlden? Solen skiner ute och alla mår bra. Jag älskar Molkom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0