Sista dagen i SkUvde

I går var det avskedsfest för Johan Bergsten som drar down under på tisdag. Det var riktigt trevligt att träffa alla gamla polare igen, trevligare än jag trodde faktiskt. Ellinor och Therése blev mostrar i fredags. De visade bilder på det lilla miraklet, Felicia ska hon heta.
Johan fick ett jättefint kollage jag hade skrivit ut på skolans färgskrivare. Nu kommer han inte glömma mig i första taget haha!

Nu väntar jag på att Johan ska vakna. Vi ska käka pizza. Sista dagen nu innan jag åker tillbaka till Molkom, sen ses vi inte på ett år. Det känns konstigt. Huvudsaken är dock att Johan får the time of his life.

Jag har tagit två migräntabletter och en koffeintablett
, det hjäler faktiskt med koffein. Jävla migrän och jävla vin. Fast det var kul så länge det varade.

I morgon åker jag och Fredrik från Skara klockan 06.30,
med destination Molkom. Det kändes konstigt att lämna bubblan i fredags, speciellt nu när jag seglar på rosa moln över de sju haven.

Kommentarer
Postat av: Piraten

Hur stora är dina moln? Mina är tsunami stora.

2008-02-10 @ 20:58:45
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten
Postat av: jowan

:D:D

tack föratt du kom på kalaset o så.

de va trevligt att ha lite fest med alla det sista. kändes som en bra avslutning. :))

har packat ner min fina tavla nu. den får åka i handbagaget.

ah, ja kan inte sova....

hoppas molkom-resan går bra nu:D:D

Vi hörs kommer sakna dej järnet, min bästis!!! :*

2008-02-11 @ 05:18:24
Postat av: Carro

Jag kommer sakna dig också Johan! Det vet du! Resan till Molkom gick bara fint. Ha det bäst nu och gör massa skoj, lev så in i helskotta!

2008-02-12 @ 08:38:15
Postat av: Carro

Piraten...mina rosa moln är större än tsunami stora!

2008-02-12 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0