Are you lying sleepless too?

Gåshud.

Anime med Björn och Piraten. Väntar.
I morgon är det redigering som gäller hela dagen. Kommer bli lajban.

Jag vet vad jag behöver och jag vet hur jag ska få det. Ge mig nåt som känns.

Milla är en pärla, finns inte så mycket annat att säga.

Vänner kommer och går, springer i väg eller försvinner. Som fullsatta tåg med olika riktning.

Jag vet vart jag ska och hur jag ska komma dit. Åt mitt håll får jag gå ensam, det vet jag, men jag kan leva med det. Jag tror att det är värt det.

Tydligen är det bara jag själv som har kvar att inse hur jävla grym jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en pärla. Är så glad över att jag har träffat dig.

2008-01-27 @ 21:27:52
Postat av: Piraten

Här har du en vän som aldrig försvinner! Vänner som ni på gamla ska man inte kasta bort de ska man spara i hjärtat och aldrig glömma bort.

2008-01-31 @ 19:04:02
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0