Gott Nytt År

Mitt 2007
det jag minns just nu

Alla galna studentfester
Min rygg gav upp en gång för alla, basketskorna ligger numera på hyllan
Praktiken på Skövdes lokaltidning SLA
Vänner och bekanta fann varandra
Jag kom in på Molkoms folkhögskola - vilket räddade mig från ett fortsatt liv i Skövde
Studenten
Sommarjobbade på Käpplundagärde och frilansade lite för Skövde Nyheter
Det regnade och Rihannas "Umbrella" spelades överallt
Sommaren tog slut och skolan började
Alla underbara människor på skolan
XIDER
Vinkvällen
Jag fann min själsfrände, Milla Löfstedt
Jag fann kärleken, Daniel Johansson
Björn gick mig på nerverna
Davids utbrott
Hamids Narnia
Fredriks peddo imitation
Jag fick en bror, Piraten
Viktor åt och drack allt han kom åt
Tom jagade älg
Vi gav ut en tidning, jag är väldigt nöjd med min egen insats. Jag är så jävla bra
Jag och Erik delade ut Molkoms Tidningen
Åkte hem till Skövde igen - återigen fick jag inse att jag är andrahandsmaterial för de flesta av mina "vänner"
De stora problemen med sömn
Julafton firades i Varola med öl
Jag och Johan fick snapsar av pappa på juldagen
Nyårsafton tillbringades tillsammans med människor jag inte minns namnet på i dag. Sofia, Agnes och Johan var med i alla fall. Jag och Agnes stal champagneglas från utestället vi var på (med champagne i såklart), gick ut på sandtorget och skålade in det nya året.

Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0