Kul julkula

Nu sitter jag här igen, ensam på lektionen. Antingen är det jag som är överambitiös eller så är det alla andra som är smarta och tar sin skönhetssömn på allvar. Jag borde verkligen sova nu känner jag.

Jävligt lyckad helg för övrigt. Söndagen var lite seg och fredagen ska vi inte ens tala om. Lördagen däremot, kan vi ta och hänga i granen nästa jul.

Kan ingen stanna tiden? Måste den gå så fort? Ledsen i ögat.
Om allt går som jag tänkt blir det Skövde till helgen, tro det eller ej.

Hoppas jag får min nya skiva idag.


Kommentarer
Postat av: Piraten

Du behöver aldrig röka ensam vi kan förstöra våra lungor tillsammans syrran :D

2008-01-22 @ 01:28:45
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0