Mardröm

Jag drömde en mardröm i natt igen, med Harry Potter tema. Jag skulle nog inte hets-läst den sista boken på lovet. Den har tydligen satt djupa spår.

Fast på ett sätt är det jävligt kul att drömma. Det är som att se på en film och du kan göra precis vad fan som helst. I natt flög jag, jag hoppade över stängsel och gömde mig i tunnlar. Jag gömde mig för Voldemort som bytte skepnad hela tiden. Ena stunden var min pappa besatt av Mörkrets herre, sen var Ellinor inte riktigt sig själv... sen slutade det med att jag flydde från alla. Jag ringde min mamma och bad om ursäkt "Förlåt, men jag kan inte lita på någon."
Det kunde jag inte heller, alla var ju Voldemort. Mörkrets herre var ute efter mig och hans mål var att döda mig. Som sagt, en riktig mardröm!

Det ska bli kul att se vad Hamid har att säga om det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0