Äckligt förlåt

I går när jag kom hem mådde jag rent ut sagt förjävligt. Migränen har inte velat bryta ut de senaste dagarna men i går då jävlar. Jag har köpt tio migräntabletter på apoteket som man kan ta sex av per dag. Snål som jag är så tog jag inget piller vid första symtomen på min migrän. Så där låg jag, i sängen när klockan var tio, med en isklamp mot vänstra tinningen. Jag var fortfarande röd vid tinningen när jag vaknade i morse. Det kan inte vara bra att kyla ner huvudet så, men ärligt talat så brydde jag mig inte. Jag hade så inihelvetes ont och illamåendet ska vi inte tala om.
Jag höll mig tills jag gick av bussen. Då kommer världens sötaste Robert och möter mig och istället för att säga "hej älskling" så säger jag "men va jobbig du är, jag som måste spy". Så Robert fick ta ett extra varv på cykeln medan jag gick in bland buskarna.

Det var lite äckligt och väldigt ointressant egentligen men men...
Jag väntar på att jag ska få tre frågor att ställa till en person. Sen vill jag att den andra ska börja svara i telefonen. En sak till, jag vill att sidorna ska lämnas över så att jag kan börja redigera. Det är lite drygt att böra åtta efter att ha slutat tolv timmar innan. Men det är kul så det är helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0