Beröm igen glad smailey

Beröm beröm beröm! Nu kom samma person in till tidningen som ringde mig för några veckor sen. Hon ska beställa bilderna jag tog på hennes dotter som jobbar på armémuseum i Stockholm. Hon berättade också att min artikel sitter uppe på museets anslagstavla bland andra "riktigt bra" artiklar från bland annat riksnyheterna. Enligt henne är det synd att jag ska jobba som redigerare i stället för reporter de sista fyra veckorna. Hon hade pratat med en kollega som beskrivit mig som en "mycket ambitiös tjej". 
Jag var väldigt pålsät och ödmjuk tyckte hon. Tackar och bockar!
Hon trodde jag gick på journalisthögskola men när jag sa att jag var från folkhögskolan i Molkom blev hon förvånad.

Varför blir folk förvånade över att en elev från en folkhögskola kan vara så duktig?
Talang baby, talang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0