Fajnally!

I dag kommer Robert! Äntligen! Synd att jag jobbar hela tiden men vi har helgen att se fram emot. Hoppas det bilr fint väder så vi kan gå och bada vid sjön. Eller så är det kasst väder så vi får sitta inne och kolla på film. Det spelar ingen roll egentligen, bara vi får vara tillsammans. Glad smailey.

För tillfället sitter jag och gluffsar i mig en vidrig gröt, utan mjölk. Det är mest en degklump utan smak. Jag glömmer ju alltid att köpa salt när jag är i affären. Jag insåg i dag att det inte är någon idé att jag äter frukost kvart i sex på morgonen. Vid morgonmötet klockan nio börjar min mage kurra och sen går jag hungrig till klockan tolv ungefär. Bättre att ta med sig frukosten till jobbet. Jag följde därmed Millas råd, hon äter frukosten på bussen redan. Okej, jag åt några mackor på bussen. Men jag måste äta en ordentlig frukost, annars faller mitt blodsocker och jag skulle med all säkerhet somna på något opassande ställe.

Kommentarer
Postat av: milla

Bra att du lyssnar på mig=) Va roligt att Pirris kommer. Hoppas vi ses snart, nu ska jag ut & plocka flyghavre

2008-07-08 @ 09:46:44
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0