Fy bubblan

Folk som inte svarar i telefon tycker jag inte förtjänar att ha någon. Frustrerad! Jag har världens grej på gång men jag får inte tag i någon. Frustrerad var ordet.
Nu jobbar jag kväll två dagar i rad, det betyder sovmorgon och det betyder mycket! I morse var det fruktansvärt svårt att gå upp ur sängen.  Robert var hur pigg som helst och följde mig till bussen till och med. Jag förstår inte var den killen får sin energi ifrån. Måste ta reda på det så jag kan få lite också. Det är jag som ska vara pigg klockan fem på morgonen, inte han. Fast det gör ingenting, jag tycker om hans sällskap- väldigt enormt mycket.

Jobbar på lördag också. Det blir nog lite jobbigt med bussarna men det får gå. I värsta fall får jag sova på eller under någon av alla dessa broar som finns i Filipstad. Sen är det slut med rapporterandet, nästa vecka blir jag grafiker! Fy bubblan vad kul det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0