Glass test

I dag har vi glass-test på redaktionen. Hur lyxigt är inte det? Att äta gratis glass på arbetstid, plus att solen skiner ute.
Jag har märkt att jag inte är så kräsen när det gäller glass. Det var däremot en glass som hade massa konstiga kryddor som jag inte gillade. "Såhär ska inte glass smaka", var min kommentar.

Annars äter jag helst isglass när det är hett utanför. Isglass, strand och saltvatten är nog den bästa kombinationen. I Karlstad är det däremot Vänerns söta vatten som gäller. Jag längtar efter saltvatten, undrar när jag får bada i ett hav igen. Till nyår förhoppningsvis!

Det går hur bra som helst med redigeringen. Jag har redan lärt mig en massa nytt och framför allt är det riktigt roligt. Jag får ändå åka ut på jobb ibland. I dag til exempel rapporterade jag från en loppis. Jag älskar verkligen att jag får ta mina egna bilder här. Hon som ringt och besökt mig och gett mig beröm två gånger, ringde i går till en arbetskamrat och samtalade om någonting. Då tillade hon även att jag var duktig och ambitiös -igen. Det är tredje gången hon ger mig beröm nu! Hon måste verkligen mena det! Jag blir så himla glad!!! Tack, tack, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0