Gör om gör rätt

Ja David, jag har lagt ner "Vegetarian tjafset", som du väljer att kalla det haha. Men jag saknar det, något enormt! Så nyttig som jag kände mig under det där hälvåret, har jag aldrig gjort! Tyvärr är det fruktansvärt dyrt och jag måste prioritera räkningar framför dyra quornbitar. Fast när jag får min fetinglön i augusti-september kommer jag köpa massa qourn!

Just nu sitter jag på jobbet, allt är klart. Förutom två sidor som ska iväg. Annars är allt skickat och jag slutar inte förrän om en timme! Det är helt otroligt. Tiden har bara rusat iväg i dag och jag har jobbat på som in i bomben! Tyvärr har jag en tryckande huvudvärk som förmodligen beror på att jag suttit framför en skärm hela dagen. Som tur är har jag en kvart-20 minuters väg till bussen varje dag. Lite motion får jag allt! Ofta får jag springa eller gå väldigt fort till bussen från jobbet. Då bränner jag nog en del kalorier ändå.

Funderar på vad jag ska göra för mat när jag kommer hem. Till min matlåda. Blir förmodligen någonting med pasta och grönsaker. I måndags när jag kom hem överraskade Robert mig med en romantisk middag för två. Kanske något liknande väntar mig i kväll?

Nu kom chefen och sa att jag gjort det lätt för mig. Jaha okej, gör om gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0