Jag har gjort allt

Jag kommer på mig själv med att skriva ner dumma frågor på papper. Som tur är så ställer jag aldrig de frågorna. Jag har ingen teckning och inga nya mejl i inkorgen. Mamma hade skickat till min hotmail men min gmail är tom.
Jag har gjort allt, till och med mer än jag skulle. Har redigerat tre sidor i dag också. Folk går omkring och gäspar. Det händer inte så mycket i Filipstad. Man får krama ur nyheter från de mest omöjliga ställen. Som till exempel en jordgubbsförsäljare, en bil som åkt in i en buske, hundar som ska få någon annan stans att gå, auktioner, skräp och skogsmullar. Fast det betyder mycket för de som bor här så, vi gör det för er skull. Kan någon sätta på kaffet? Jag vet inte hur en sådan där perkulator eller vad det heter, fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0