Jobb, pannbiff och tvätt

Jobb jobb jobb. Jag var 15 minuter sen i dag, chefen ringde och var orolig. Men jag lugnade ner henne, jag var precis utanför. Känns bra att de saknar mig när jag inte är där. Bussen var sen och då blir jag också sen, så är det bara.

I morgon är jag faktiskt ledig. Då ska jag städa och tvätta. I kväll ska jag försöka göra Biff á la Lindström. Det är pannbiff med saltgurka och rödbetor i. Det är hur gott som helst, mamma brukar göra det.

Nu har jag en sida att redigera klart. Sen tänker jag gå och äta den jättegoda köttfärsåsen och spagettin jag och Robert kokade ihop i går. När vi väl lägger manken till så gör vi väldigt god mat faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :D

2008-07-28 @ 15:00:52
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: David

Pannbiff? Köttfärs? Har du lagt ner vegetariantjafset? :)

2008-07-28 @ 21:27:56
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0