Kamera koffein

Kaffe. Kaffe. Kaffe. Åh du underbara dryck!
Känner redan hur huvudvärken minskar. Koffein. Koffein. Koffein.
Fast huvudvärken försvinner inte helt, tyvärr. Men jag mår inte illa i alla fall och det är jag väldigt tacksam för.

Kom precis tillbaka från Hällefors. Regnet öste ner så fort den grejen jag skulle skriva om satte igång. Självklart var arrangemanget utomhus och där stod jag med kamera, block, penna och paraply. Det gick förvånansvärt bra men det kunde blivit mycket bättre om jag kunnat leka lite med skärpan som jag tycker är så kul. Paraplyet åkte av min axel så fort vänterhanden skulle justera skärpan. Jag vill inte orsaka skada på ännu en kamera/objektiv.  En kamera i backen är en för mycket!

Kommentarer
Postat av: Hejmid

Verkar som att allt går bra, det förtjänar du. Du inspirerar mig.

Vi ses i augusti. Kram och Rock on!

2008-07-13 @ 10:40:22
URL: http://mid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0