Kittel

Ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det.

Jag har skrivit två artiklar som handlar om politik. Känner mig väldigt duktig. Jag önskar att jag vore mer insatt men så pass insatt är jag ändå så att jag vet vart jag står, helt säker! Funderar på om jag kanske ska läsa statsvetenskap trots allt, fast jag vill inte. Nej, jag vill inte. Det är säkert bra för mig men jag kan lära mig om politik på egen hand. Fast frågan är om jag kommer ta mig tid till det.

Träffade en lärare från Molkoms folkhögskola i morse på väg till jobbet. Hur låga är dem oddsen? Eller oddsen kanske är höga (hjälp David!) haha.
Mats var sig lik, hes och manlig.

I morgon kommer jag åka hem halv tio, det är lite segt. Nu åker jag hem om två timmar. Hinner jag bli färdig med allt i alla fall. Känns som om jag håller på att bli sjuk också. Halsen kittlas.

Kommentarer
Postat av: David

Är chanserna stora är det låga odds. Chanserna att träffa Mats i Filipstad är ju stora då han bor där, så snart kanske du träffar på Äggis. Han bor ju också där ;)

2008-07-16 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0