Kopiöst

Bussen gick för en timma sen. Jag har fortfarande ont i huvudet och snart  kommer jag väl kräkas också. Huvudsaken är dock att jag hann klart mina artiklar. Hoppas det blir bra i tidningen.
I morgon har jag intervju klockan nio på morgonen. Just nu fattar jag inte hur jag kommer att orka men det är bara att bita ihop, och dricka kopiösa mängder kaffe. Ska nog ta en till migräntablett nu.

Förresten...
Du, tomten. Jag önskar mig en bil i julklapp. En bil som inte behöver någon bensin! En bil som går på kärlek som jag och Robert kan åka i.

Tack på förhand, tjo!

Kommentarer
Postat av: Piraten

Hoppas man inte behöver ha körkort för att köra den bara då kan jag också göra det ibland.

2008-07-03 @ 17:46:57
URL: http://blogg.passagen.se/byxlose_piraten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0