Märkligt?

Bilen mot OK snart. Tjejsim, det är grejer det.
Sista veckan som reporter har börjat. På ett sätt känns det skönt, på ett annat lite oroande. Jag kommer förmodligen få sitta kvar och redigera så att jag missar bussen. Jag kommer komma hem klockan halv elva och vara hur trött som helst. Sen upp igen klockan fem. Fast för hoppningsvis får jag lite sovmorgon dagen efter, kanske. Han som redigerar nu har inte kommit än så jag antar det. Ska ha en till lektion med honom i veckan, helst två tycker jag så att jag kan allt. Jag ansvarar för att tvoch radio sidorna är okej och seriesidorna.

"Det här var en märklig redigering", sa en av mina kolleger i dag och syftade på de sidorna som jag redigerade i fredags. Jag gör bara som jag lärt mig. Hon menade dock att det syndes att det var någon annan än den nuvarande redigeraren som varit framme och pillat. Jag hoppas att det är positivt.

I dag somnade jag vid Edsgatan och vaknade i Filipstad. Helt sjukt. Jag brukar inte sova genom hela Molkom när jag åker med bussen. Nu missade jag den fina folkhögskolan som jag gått på i ett år. Jag brukar alltid bli nostalgisk när bussen passerar Molkoms folkhögskola. Så många minnen. Helt klart den bästa tiden i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0