Morgonchock

Blev helt chockad i morse när Robert  fick mys-ryck och bombarderade mig med pussar. Klockan fem på morgonen! Han ska vara trött då! Jag själv fick inte upp ögonen och bara låg och spann som en katt. Till slut fick jag ta mig i kragen som jag inte hade på mig, och stiga upp. Morgonsysslor, frukost, "var är min mobil"-panik och "var är mina nycklar-panik". Robert gick upp och höll mig sällskap, fortfarande väldigt tidigt på morgonen. Jag slutar aldrig förundras över denne unge man. Helt otrolig. Men nu tror jag att han sover som en prins.

Snart kommer jag att få "var är min plånbok"-panik. Jag har inte ens tänkt på att jag ska ha med mig den. I dag glömde jag däremot inte glasögonen. Undrar vad jag får göra för nåt skoj i dag. Har två grejer att ringa på lite senare men det behövs mer. Gå gärna in på www.filipstadstidning.se och kolla på min fina ettabild! Eller den är inte fin, den är vacker!
Finns bara på nätet i dag den 10 juli så passa på!

Kommentarer
Postat av: Roockstar

Gud va duktig du är! Asfin bild!

2008-07-10 @ 18:11:37
URL: http://www.roockstar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0