Nöjda läsare glad smailey

En läsare ringde precis och sökte mig. Jag intervjuade hennes dotter förra veckan.
Hon var så nöjd! Hon bara öste komplimanger över mig och sa att jag har alla förutsättningar för att lyckas inom detta yrke. Sen sa hon att jag var en utomordentlig fotograf! Hon skulle kanske komma ner till tidningen och be och få bilden på hennes dotter som jag tog till artikeln. Hennes dotter har mejlat mig också och sagt att hon var väldigt nöjd.

Det värmer så fruktansvärt mycket! Jag kommer vara glad hur länge som helst för det här. Fick nästan fram några glädjetårar. Jag blir så stolt över mig själv! Detta är det ultimata beviset på att du är en duktig journalist. Oh jisses jag blir rörd av att bara skriva om det. Det är ju så svårt att ta komplimanger... ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0