Rookie

Jobb om en timme. Kommer bli hur bra som helst. I morgon måste jag tvätta och städa. Hon som bodde innan mig i lägenheten tänkte visst inte på att det var totalstopp i diskon och vasken, att det är hår kvar efter henne på toaletten. Äckligt faktiskt. Så allt det ska jag städa bort.
Försökte boka tvättid i går men nyckeln ville inte vrida om låset i bokningsgrejen. Får försöka igen i dag, jag vet jag är kass men jag är rookie på sånt här! Milla åker förmodligen till Kristinehamn  i en vecka i morgon. Lite ensamt men jag har mycket att göra med lägenheten så tiden kommer nog gå. Det finns en badplats nära mig också, kanske ska ta mig ett dopp eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0