Tack Molkis!

Jag har ju träffat de som jag åker buss tillsammans med till jobbet. Vi kommer förmodligen göra sällskap hela sommaren. Vi pratar inte med varandra, tittar bara i smyg. Tittar och dömer, kanske berömmer. I går när jag åkte hem från jobbet så var samma tjej där som dagen innan. Hon gjorde en jättehäftig grej med håret! Det blev en jättesnygg frisyr, och hon bara fifflade lite som om det vore den enklaste saken i världen. Coolt.

En av mina medarbetare gav mig precis beröm för mina bilder! "Är du utbildad inom foto?", frågade hon.  "Du tar väldigt bra bilder."
Det kan jag tacka utbildningen i Molkom för!!!
Nu blev jag glad, det är nästan som om migränen försvinner. Nästan.

Kommentarer
Postat av: David

Ja, nu känner jag väldigt mycket för ett år till i Molkom. Det var sån trygghet i allt. Jag saknar dig och alla andra, för att inte tala om festerna... Men, men. Det ordnar nog sig.



Kul att det går bra. Självklart får du beröm. Du är ju kung höll jag på att skriva, men det var ju jag kom jag på, plus att en tjej kan ju inte vara det, haha.



Räkna med besök i höst! :)

2008-07-02 @ 22:47:10
URL: http://davidhellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0