Trött tjurig och glad

Jag är så trött på att det inte kommer in fler jobb på ams.se!
Jag är så trött på min tomma inkorg! Jag vill ha svar nu, och inte ett sånt svar som jag fick i går "jobbet har gått till någon annan". Jobbet ska gå till mig ledsen smiley.

Åkte samma buss med Milla i går hem från jobbet. Mycket trevligt! Hon är på väg till Eskilstuna nu och ska ha en toppenhelg. Innan jag klev på bussen passade jag på att ringa min gode vän Björn och kolla hur det stod till med honom. Det var bra, trots alla tragiska omständigheter. Måste åka och hälsa på honom när jag fått pengar, Milla är på och Robert också.

Jag har insett hur jävla tjurig jag är när jag kommer hem från jobbet. Hungrig och trött, lågt blodsocker är lika med tjurig. Måste ändra på det för det går ut över min älskling och det är så fel. Skärpning! Förlåt igen tusen gånger om.

Det är jobbigt med sån där ilska och frustration som man inte får ut. Intervjupersoner som vägrar att säga någonting och låter någon annan tala för dem, det var mitt irritationsmoment i går. Hur hade de tänkt att jag ska skriva en artikel om en person som inte uttalar sig?

Negerbollen (Johan) kommer kanske på besök i helgen. Synd att jag jobbar i morgon men jag tror att han och Robert kommer ha the time of their life utan en tjurig Carro. Fast jag är ju glad nu glad smiley. Ska bli trevligt med besök i alla fall. Jag och Robert kan visa upp vår fina lägenhet som vi gjort iordning (lite) själva. Toaletten är jag mest nöjd med, eller nej, mest nöjd är jag med Robert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0