Nu är det fredag igen nostalgiskt nog

Ont i huvudet. Det är ju typiskt nu när det är fredag. Ska kanske iväg en sväng sen och ta lite bilder på brudklänningar, gamla brudklänningar. Det är nämligen så att i Hällefors pågår det Nostalgidagar. Då alla minns tillbaka till allt det där som var så bra förr.

Förr för mig, är när jag riktigt liten. Så liten att jag sjunger en godnattsaga mitt på dagen för min nyfödda lillebror i vardagsrummet. Jag klappar honom på hans mjuka , knubbiga, bäby-lena kind. Till slut somnar han.
Min lillebror är den sötaste bäbisen jag någonsin sett! Eller... när han var bäbis, nu är han 17 år, två huvuden längre än mig och mycket mycket starkare. För några år sedan blev han lite trött på mig när jag retade honom. Då lyfte han upp mig och slängde mig i backen. Jag hade inte så mycket att säga till om. Det har jag inte nu heller. Fast min bror är fortfarande väldigt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0