Fotboll och pizza

Trots alla motvindar under gårdagen, kröp jag ut ur mitt lilla helvete och hem till Therése. Det var ju fotboll på tv och när Sverige spelar måste vi kolla. Allt som allt blev vi fyra tjejer som drack öl, såg på fotboll och åt pizza. Kan det bli grabbigare?

Sen va det ju själva utgången som jag var väldigt skeptisk till i början. Tillslut stod vi ändå i kön till Bogrens. Köttmarknaden i Skövde. Det är helt sjukt va vissa människor beter sig. Tre av oss fyra tjejer hade pojkvänner så vi tog avstånd från allt testosteron som hoppade omkring på dansgolvet. Vi hade jävligt kul själva!
Jag inser att det var väldigt längesedan jag gick ut på detta sättet. När alla runt omkring mig kan Basshunters "Botten Anna" utantill-på engelska, då ligger man efter! Men de får gärna vinna den matchen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0