Ilska och dumma bussar

Mamma är arg. Hon diskar. Sen kommer hon att komma till mig och säga hur ansvarslös jag är som inte kan diska själv. Jag vågar inte vara i samma rum som henne när hennes temprament flyger uppåt väggarna. Allt jag gör är fel, jag är dum och hon kan inte förstå hur jag ska kunna klara mig själv. Egentligen tar hon ut någonting som inte har med mig att göra, på mig och min bror. Det är lite synd men det brukar gå över, vi vet det.

Nu blir det förmodligen vandrarhem i juli,  men det funkar. Framförallt blir det en upplevelse.
Jag skulle jag åkt och kollat på en lägenhet i morgon i Karlstad som jag kan få i augusti (om jag får den). Tyvärr så är inte buss och tågtidtabellen på min sida så det blir förmodligen inte av förrän nästa vecka. Jag önskar att jag hade min bil nu, att den var hel som den var för ett år sedan. Vila i frid Percy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0