lilla tjockisen igen

Var på promenad i dag med Therése och Johanna. Vi pratade om allt och inget, mest om våra gemensamma vänner. Jag inser hur tomt det är här utan min bästa vän, Johan. Det känns som om de här veckorna i Skövde hade kunnat bli mycket roligare och meningsfulla om han varit här.
Sen sa vi hej då. Vet inte när vi ses igen. I morgon drar jag till Karlstad. Jag är livrädd men det ordnar sig, det gör det alltid. Jag måste sluta vara en sån fegis! Egentligen är jag inte det men så fort jag ska göra nåt jag känner mig minsta obekväm med, blir jag den där lilla, tjocka Caroline igen utan självförtroende. Det kommer gå över sen när jag vant mig.

Ska bli skönt att få träffa Milla igen. Våra deeptalks är guld värda!

Kommentarer
Postat av: Johan







:)



:)













saknar dej massor! ;D



Puss och Kram!

2008-06-29 @ 08:59:14
Postat av: milla

Älskar våra deeptalks=)

2008-07-01 @ 21:23:09
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0