Stäng inte av dig!

Datorn gav upp i går. Den stängde av sig självt utan anledning  (det fanns säkert anledning men jag fattade inte vad). Sen gick det inte alls att få igång den. Jag fixade allt själv tillslut genom att systemåterställa datorn. Den stänger fortfarande av sig lite som den vill men den går i alla fall att starta nu. Nu har den inte stängt av sig på en halvtimme så peppar peppar ta i trä!

Sara ringde i dag.
Hon ville få med mig ut på stan, det tackar jag inte nej till. På fredag tar 89erna studenten och Sara ville hitta något hon kunde ha  på sig under tillställningen. Själv missar jag nog hela faderuttan eftersom jag förmodligen ska in till Karlstad till helgen. Jag fick ett svar på en lägenhet jag sökte och ska kanske upp och kolla på den. Väntar bara på ett till svar om dag, tid och vad som ingår i hyran.
Jag tror att jag har bestämt mig för att jobba i höst i stället för att plugga. Okej kursen i Molkom ska jag gå för den är betald och på halvtid men det innebär att jag kan jobba samtidigt, eller plugga. Helst jobba i alla fall. Har sökt på lite olika ställen men ansökningstiderna har inte gått ut än så jag vet inte om jag får jobb än, men jag hoppas.

Bäst jag sparar det här innan datorn stänger av sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0