...tjejer!

Som vanligt kan jag inte låta bli att oroa mig över framtiden. Jag vill göra så mycket men jag är rädd för att jag kommer fastna någonstans på vägen och inte kunna förverkliga mina drömmar. Som vanligt får jag för mig att tiden inte räcker till, och visst det gör den inte - om man ska göra allt på en gång. Jag måste lära mig att planera och framförallt ta ett extra djupt andetag lite då och då.

Jag klippte förresten av mig håret förut. Fem centimeter åkte av och det är fruktansvärt skönt. Nu når håret till axlarna och jag tror min pojkvän har längre hår än mig. Förutom det har hela dagen gått åt till att packa, packa om och trycka ner allt i väskor och sopsäckar. Jag ska åka till lägenheten på söndag och lämna "lite" grejer som jag sa i telefonen till hon som bor där nu. Hoppas hon inte blir upprörd när jag kommer med tre sopsäckar och fyra väskor. Men det är ju hela mitt liv som ska flytta 20 mil, det är en hel del. Alla dessa kläder! Jag vet inte var de kommer ifrån. Och ändå vill jag bara ha mer... typiskt tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0