Träna cross

I morgon börjar jag jobba här i Skövde. Om cirka 20 dagar åker jag tillbaka till Karlstad igen för att jobba i Värmland. När vingarna växt klart är det bara att flyga iväg. Så långt och så ofta man bara vill!

Har försökt att lösa samma soduko i snart fem dagar, tror jag ger upp nu. Ändå är det bara på den medelsvåra nivån, Milla hade klarat det på en kvart.
Nu ska jag ställa mig på mammas crosstrainer (om det stavas så). Hade tänkt att bli lite mer fast. (Sluta skratta) Har inte tränat på snart ett år, eller i stort sett ett år om man räknar bort tiden i Karlstads div 1 lag. Musklerna försvinner och för att inte tala om konditionen! Men har man haft god kondition en gång i tiden går det relativt fort att få tillbaka den har jag hört. Sen är det ett plus att jag får migrän av minsta lilla onyttighet (till exempel nikotin och alkohol). Därför får jag hålla mig borta från sånt. Ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0