Flängd

Lite uppdatering:

Onsdag:
Satte mig på en buss med destination Karlstad. När jag kom fram sprang jag till Norrstrand i regnet och kollade på en lägenhet. Den var hur mysig som helst och förmodligen får jag den i slutet av denna månaden.
Efter lägenhetstitten satte jag mig på en till buss med destinaion Karlstads univetsitet. Där hade jag en arbetsintervju med en trevlig person från syudent consulting. Intervjun gick hur bra som helst, tycker jag i alla fall. Får se i höst vad intervjuaren tyckte.
Sedan flängde jag tillbaka in mot centrum och rakt in i Millas famn. Hos henne fick jag äntligen slappna av efter allt stressande. Jag är däremot väldigt stolt över mig själv att jag hunnit med allting. Milla och jag var båda trötta och slitna så vi tog det mest lugnt, kollade på fotboll, sex and the city och sen somnade vi som två söta små prinsessor.

Torsdag:
Ännu en gång satte jag mig på en buss. Denna gången med destination Värnamo. Första stoppet var i Jönköping. Där satt jag och väntade i en timme, gick in och vände i fel buss, drack jättevarmt kaffe och trängdes med fjortisar.
Från Jönköping till Värnamo åkte jag med en buss som det stod "Malmö" på. Jag somnade sista halvtimmen så resan gick ganska fort som tur var. När "värnamo" skyltarna äntligen kom upp längs vägkanten började det kittla i magen. När jag äntligen fick gå av bussen stod Robert där och väntade på mig. Han var klädd i kostym och hade köpt en blomma till mig. Jag kunde inte fått ett finare välkomnande.

Nu har jag varit hos Robert hela helgen och det blir nog ett par dagar till. Efter det väntar Skövde ioch sedan den efterlängtade flytten till Karlstad.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Vanillis

Det var så kul att du var här en snabbis. Snart flyttar du hit, har det löst sig med boende eller hur går de? Pussa

2008-06-23 @ 22:46:22
URL: http://mmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0